Det er med stor fornøjelse, at vi endelig kan byde dig velkommen til vores nyetablerede disc golfklub!

Vores offentligt tilgængelige bane er placeret på DTU's område i Lyngby og er en smukt vedligeholdt 6-hullers teknisk bane, som udgør fundamentet for vores klub. Kurvenes placering på området er godt placeret, og vi er ret stolte af også at have oprettet et udfordrende 12-hullers layout.

Uanset om du foretrækker det klassiske eller det alternative layout, ser vi frem til at byde dig velkommen på vores bane og måske endda byde dig velkommen i vores klub?

Alle er velkomne i DTU Disc Golf, og et medlemskab giver nogle - hvis vi selv skal sige det - ret fantastiske fordele!

Du kan tilmelde dig klubben her.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på bestyrelse@mollerne.dk eller joine vores Facebook-gruppe på http://bit.ly/dtudisc.

Med venlig hilsen,

DTU Disc Golf - Bestyrelsen