Want to try out Disc Golf?
Show up on the Disc Golf course!

Saturday May 4th at 9.15

Read more about the event
 by clicking on the Calendar event below

Det er med stor fornøjelse, at vi endelig kan byde dig velkommen til vores nyetablerede disc golfklub!

Vores offentligt tilgængelige bane er placeret på DTU's område i Lyngby og er en smukt vedligeholdt 6-hullers teknisk bane, som udgør fundamentet for vores klub. Kurvenes placering på området er godt placeret, og vi er ret stolte af også at have oprettet et udfordrende 12-hullers layout.

Uanset om du foretrækker det klassiske eller det alternative layout, ser vi frem til at byde dig velkommen på vores bane og måske endda byde dig velkommen i vores klub?

Alle er velkomne i DTU Disc Golf, og et medlemskab giver nogle - hvis vi selv skal sige det - ret fantastiske fordele!

Du kan tilmelde dig klubben her.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på bestyrelse@mollerne.dk eller joine vores Facebook-gruppe på http://bit.ly/dtudisc.

Med venlig hilsen,

DTU Disc Golf - Bestyrelsen